duminică, 19 iunie 2011

Imi zboara gandul...

Fiind in pielea omului fara responsabilitati imi doresc "ocupatia de weekend"...Imi zboara gandul la francize, la cusut, la "afaceri"...
Acum vreo 2-3 ani vroiam sa ii gasesc o ocupatie mamei, proaspat iesita la pensie. Era vorba despre un stand cu bomboane Bucuria in Barlad...Am renuntat, cam repede...Motivul a fost: lipsa unui spatiu potrivit.
Intre timp, mama si-a gasit singura ocupatia...si se pare ca una mult mai potrivita, dovanda stand si premiul de mai jos:

Ideile mele pentru ocupatia de weekend zboara, zboara...numai ca tre sa ajung sa am chef sa le opresc din zbor.
Ieri am urcat pe bicicleta dupa mai bine de 15 ani si se pare ca mi-e frica de oameni si atunci cand merg pe bicicleta...Ei...Mergeam ca un motan incaltat si baut...Am plecat din parcul Tineretului cu gandurile astea: "nu se poate...maine dimineata la 10 sunt aici la pedalat"...Avand in vedere ca la 10 dormeam, inseamna ca nu mi-a fost chiar atat de rusine ca merg cam leganat si ca mi-e frica sa trec pe langa oameni...
In seara asta ma duc la tenis...Aici nu ar trebui sa fie nimic aventuros...


Niciun comentariu: