duminică, 19 iunie 2011

Nu merg acolo...sigur sunt numai copii de liceu!!!

Si cum inca auzim la fiecare colt de strada ca suntem in era "Mobile", am inceput sa mai citesc si eu una alta despre aplicatiile astea care ne fac "viata mai usoara"...

De fapt curiozitatea mea este oarecum fortata de teama de a nu ramane in urma...Spun, uitandu-ma rusinata in jos, ca eu nu m-am prins inca de ce ar trebui sa imi cumpar IPhone sau IPad...

Ei, dar tot auzind in stanga, dreapta, la conferinte etc Mobile Mobile Mobile...am inceput sa navighez si eu de pe laptopul care face acusi 4 ani, sa vad care e treaba...

Am dat peste un articol despre o aplicatie mobile care te ajuta sa alegi barul ideal pentru o iesire cu prietenii sau in cautarea "dragostei".

Aplicatia se numeste Scenetap (http://www.scenetap.com/) si cu ajutorul ei afli cateva informatii pe care eu le consider extraordinar de pretioase:
- cati oameni sunt intr-o anumita locatie
- cati baieti si cate fete sunt in bar
- cam care este vasta celor prezenti

Toate lucrurile acestea devin cunoscute cu ajutorul unei camere montate la intrarea in locatie....
Cei care promoveaza promit ca nu sunt divulgate informatii personale (nu iti apare fatza pe nicaieri)...
Asa ca e mai usor sa gasesc petrecerile celor peste 30 de ani, care sunt "foarte populare in Germania" - vorba unui prieten...

Dar concluzia e de fapt alta: daca va pricepeti la vanzari, cat e sa bateti la usa fiecarui bar/club/restaurant sa ii propuneti o promovare prin scenetap...E clar, ca mai intai trebuie sa vedeti cam ce ar putea iesi de aici (http://www.scenetap.com/)...
Geani, te bagi?

Niciun comentariu: