luni, 4 noiembrie 2013

Sa fii ipocrit! Chiar si dupa 10 ani de prietenie...

Daca vreodata te certi cu un prieten sau doi pe tema majorarii taxelor si impozitelor in scenariul in care prietenul sustine aceste propuneri si tu indraznesti sa ii amintesti ca, spre deosebire de tine care ai o mica firmulita pe care incerci sa o tii pe picioare, el face parte dintr-o familie "sustinuta" de stat si, constient sau nu, profita fara sa clipeasca de asta: FII IPOCRIT!

Nu ii aminti niciodata ca ii plac excursiile si pastilele platite de altii, accepta cu capul plecat ca trebuie sa iti platesti taxele si impozitele.

Altfel, o sa dispari imediat din viata lui!

Acum supararile intre prieteni nu se mai recunosc numai dupa clasicul apel fara raspuns.
Despartirea e pecetluita de stergerea din lista de prieteni de pe Facebook.

Noroc ca am suferit din dragoste si am incercat dureri si mai acute si mare noroc ca inca nu i-am alungat pe toti cu "desteptaciunea" si "diplomatia" mea.


Asta o sa treaca si o sa imi para rau ca nu am vorbit aici despre bunicul meu minunat care, la 84 de ani deretica toata ziua prin curte, are o blandete si un umor delicat si atunci cand ajunge la spital ii spune o panarama numita doctor:
"Ce mai cauti la varsta asta la spital? Plimbi copiii pe drumuri!"


Va rog mult sa nu mai faceti din profesori, popi si doctori, profesii sfinte. Sunt ca peste tot: oameni de exceptie si oameni fara scrupule. Asa cum poti sa intalnesti IT-isti, economisti sau muncitori necalificati geniali sau penibili.



Niciun comentariu: