luni, 13 iunie 2011

Am dat...am primit...

Incep prin a-mi cere scuze prietenilor mei care au auzit de "sute" de ori vorbele pe care o sa le scriu in continuare...
Sunt cuvinte banale...dar cititi printre ele...
Nu stiu sa fac cadouri...Mai mult decat atat ma panichez teribil cand se apropie ziua cuiva apropiat, incat, din panica asta, nu iese nimic bun, cateodata nu iese nici macar un cadou mic...
Eiii...dar am si trei reusite...trei cadouri frumoase pe care le-am facut...
1. o carte cu postarile de pe blog ale Nicoletei, cartea a fost publicata la editura online http://www.lulu.com/
http://www.lulu.com/product/paperback/gandurile-melerasfirate/13034770
2. o revista Vogue din ianuarie 1981, luna si anul in care s-a nascut Ioana
3. un set de pictura de la http://www.colorit.ro/ pentru sora mea (sevalet, panza, pensula, culori)...Inca mai astept sa se apuce de pictat...acum e un pic cam ocupata...


Sunt doua cadouri pe care nu le uit eu: petrecerea surpriza organizata de Bogdan acum 7 ani si biletul de avion pe care l-am primit anul acesta de la prietenii mei din Iasi cu mesajul/intrebarea: "Noi ne-am gandit sa vii la Iasi sa iti sarbatoresti ziua de nastere...Vrei sa vii?" "Da da da"


Dar sa stiti ca mi-au placut si florile si bijuteriile si astrograma natala si cosmeticele si ochelarii de soare si cartea draga...
Da...Ati citit bine...am primit si o astrograma natala (Multumesc Nico) in care se spune despre mine cam asa:


"Constructia ta emotionala poate parea "ciudata" celor din jur, persoanele mai conventionale si mai previzibile simtindu-se infuriate sau frustrate din cauza acestor atitudini si reactii ale tale".


Scrie si de bine, dar mi-a placut ca sunt si eu catalogata ca fiind ciudata asa cum spun si eu despre altii...
"E cam ciudat"
"De ce spui asa?"
"Nu stiu sa iti explic".


Corect (asta e nou meu tic verbal, asa am observat!)...Am vrut sa ma laud si sa dau idei:)...

Niciun comentariu: