luni, 2 mai 2011

Ala frumos versus asta urat!!!

Iasi, aprilie 2011:
Eu: Bucium, stradela Paun, nr. 6
...
D-nul Sofer: Am uitat sa va pun ceasul...
Eu: Nu conteaza...Il puneti de acum...
...
Eu: Cat costa?
D-nul Sofer: 9,XX

Eu: Va dau 15 lei ca nu ati pus ceasul de la inceput...
D-nul Sofer: Vai, e prea mult...
Eu: Lasati asa...
D-nul Sofer: Dar e prea mult
Eu: Multumesc...O seara buna!

Bucuresti, mai 2011

Eu: strada Fabricii 47, Quadra Place
...
Taximetrist: 90 lei
Eu: cum 90 lei?
Taximetrist: pai e 3,5 lei tariful dupa "7"
Eu: OK, chiar daca ar fi, cum sa faca 90 lei o cursa care in mod normal e maxim 20 lei?
Taximetrist: pai uitati pe aparat, nu v-ati uitat pe aparat?
Eu: Pai nu m-am uitat, dar pe usa e 1,39.

Coboram ne uitam pe usa sa imi arate ca e 3,5 (eu nu prea vad, in afara de 1,39 nu vad nimic)...

Ii dau 50 de lei (de frica, ca e cam negru)...
Taximetrist: mai dati-mi 20 de lei macar, ca e pe ceas, tre sa platesc...

Nu are sens: schimb orasul sau imi pun, odata, ochelari!!!

Niciun comentariu: