luni, 21 februarie 2011

Intotdeauna...

Intotdeauna mi-am dorit sa particip la un curs tinut de un coleg..colegul putea fi Mihai sau Laur...Alin sau Cosmin...Fifi...Marian...sau altcineva...nu am avut ocazia deoarece cursurile le tineam tot timpul simultan...Am ocazia incepand de astazi...modulul e SAP SD...numele colegului e Jan...

Pregatesc un curs FI pentru Reporting...
  • Raportare bazandu-ne pe Ledgers (registre contabile)
  • Tranzactii pentru consolidare
  • Venituri si cheltuieli inregistrate in avans (accruals, deferrals)
  • Tranzactii intercompany
Maine ma duc sa dau un test de engleza...Vreau sa ma inscriu la un curs bazat pe conversatie (am ceva probleme la capitolul asta, nu imi gasesc prea usor cuvintele si am impresia ca rostite de mine nu suna la fel de frumos ca atunci cand le rostesc in gand)...

Am avut o seara frumoasa...

6 comentarii:

Andreiuta spunea...

cu accruals si tranzactii intercompany lucrez eu destul de mult... bine, doar cu o particica, dar imi place tare mult!

succes la engleza Di!

si eu mi-as dori un curs de SAP :(

Diana spunea...

:)Pai iti tin eu un curs...stii tu...la un pahar de vin rosu demisec...vinul casei...

Fifi spunea...

Di, ma inscriu si eu la curs! ;))

Diana spunea...

Pai daca ati sta si voi prin Bucuresti...am avea timp sa ne mai instruim...

Laura S. spunea...

Jan....yupi !

Unknown spunea...

Mai intarzii o zi cu instruitul, dna de la agentia de turism mi-a rezervat biletul de avion pe 22 martie in loc de februariea....am facut un drum pana la aeroport degeaba :((