sâmbătă, 19 februarie 2011

I'm your King!

"BERTIE: Listen to me !
LIONEL: Listen to you?! By what right?
BERTIE: Divine right, if you must! I’m your King!
LIONEL: Noooo you’re not! Told me so yourself. Said you didn’t want it. So why should I waste my time listening to you?
BERTIE: Because I have a right to be heard!
LIONEL: Heard as what?!
BERTIE: A man! I HAVE A VOICE!!!
As they regain their composure, Lionel adds:
LIONEL: Yes you do. You have such perseverance, Bertie, you’re the bravest man I know. And you’ll make a bloody good king."
The King's Speech

Sunt o persoana timida...asa cum imi scria si profesorul de matematica la sfarsitul tezelor (ma incuraja sa trec peste asta)...Uite ca nu am trecut...Timiditatea la mine se manifesta prin imposibilitatea de a socializa usor cu persoane mai putin cunoscute...In schimb, nu sunt timorata de statutul social sau de functia cuiva...Am spus mereu: "Eu cred ca suntem cu totii niste simpli oameni..."
Am avut ocazia sa vad reactiile unor manageri care au considerat aceasta zicala o lipsa de respect si nu stiau cum sa faca replica mai pompoasa sa imi demonstreze ca ma insel amarnic, eiii...nici nu auzeam.
Am incurajat prieteni sau colegi nevoiti sa discute cu tot felul de "somitati"...
Mi se pare relevant dialogul de mai sus, vorbim pentru ca avem o voce, pentru ca suntem oameni, nu pentru ca unii avem dreptul si altii nu.
Am vazut azi Discursul regelui si m-am gandit la asta...Cred in continuare, ca nu poti sa fii si supus si sclipitor in acelasi timp. Mi-a placut "doctorul" foarte mult. E "genul" meu.
Eu nu am stiut niciodata ce sa trec in categoria "Filme" si "Carti preferate". Mi-au placut multe dar le-am uitat repede. In momentul acesta The King's Speach este filmul meu preferat.

Niciun comentariu: